Business Hi-Tech

Ministerul Comunicaţiilor dă 17.500 de euro pe 3.000 de pixuri metalice personalizate, 90 de seturi pix - stilou în cutii de piele, “instrumente audio” şi calendare triptice

 Ministerul Comunicaţiilor dă 17.500 de euro pe 3.000 de pixuri metalice personalizate, 90 de seturi pix - stilou în cutii de piele, “instrumente audio” şi calendare triptice

Foto: Octav Ganea

Autor: Adrian Seceleanu

05.12.2011, 19:02 680

Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale (MCSI), condus de democrat -liberalul Valerian Vreme, are în plan să cumpere în perioada următoare agende, pixuri, playere audio şi calendare în valoare de aproape 18.000 de euro, potrivit datelor dintr-un anunţ publicat pe pagina web a ministerului.

Datele din caietul de sarcini arată câtă grijă acordă MCSI detaliilor în ce priveşte această achiziţie, pentru fiecare categorie de produse fiind prezentate pe larg cerinţele tehnice şi de design.

Spre exemplu, cele 3.000 de pixuri metalice pe care vrea să le cumpere MCSI trebuie să fie metalice şi să fie neapărat personalizate "prin serigrafie cu steagul UE pe corpul pixului şi prin gravură: MCSI - Organismul Intermediar pentru Promovarea Societăţii Informaţionale pe corpul pixului şi http://fonduri.mcsi.ro pe corpul pixului".

Aceeaşi exigenţă se manifestă la MCSI şi în legătură cu achiziţia a 90 de seturi de instrumente de scris. Ministerul Comunicaţiilor nu doreşte orice fel de seturi ci unele din "piele personalizată cu stema UE, stema României şi stema instrumentelor structurale, cu textul Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice şi inscripţia MCSI - Organismul Intermediar pentru Promovarea Societăţii Informaţionale 2012, http://fonduri.mcsi.ro."

Şi în ceea ce priveşte playerele mp3 pe care vrea să le achiziţioneze MCSI - denumite "instrumente audio" în caietul de sarcini - ministerul dovedeşte pasiune pentru detalii tehnice. Gadgeturile, 40 la număr, trebuie să aibă capacitate minimă de stocare 4GB, ecran TFT cu rezoluţie minimă 240x320, să fie compatibile cu fişierele de tip mp3, wma, aac, jpg, mpeg4, interfaţă USB şi să aibă şi funcţie reportofon. Şi acest echipament trebuie să fie personalizat "cu stema UE, stema României şi stema instrumentelor structurale, cu textul Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice şi inscripţia "MCSI - Organismul Intermediar pentru Promovarea Societăţii Informaţionale 2011", http://fonduri.mcsi.ro". Dar nu este totul: "instrumentele audio" vor fi dăruite unor destinatari necunoscuţi cu un fişier audio preînregistrat, fişier care are drept ţintă "promovarea instrumentelor structurale".

Aceeaşi grijă deosebită se manifestă şi în cazul celorlalte achiziţii programate de MCSI odată cu acest anunţ: 400 de agende personalizate şi 400 de calendare triptice.

Anunţul privind achiziţia publică este aprobat de Adina Moga - Director General, Daniela Popovici - Director Management Financiar şi Control, Iulian Drenea - Director Evaluare, Selecţie şi Contractare şi Fătu-Petrică Ciupitu-Istrate - Director Monitorizare. Anunţul a fost publicat pe 29 noiembrie iar acum MCSI aşteaptă oferte, potrivit datelor de pe site.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO