Business Hi-Tech

Motorola Day, a patra editie consecutiva

22.11.2001, 00:00 14



Motorola Communications a organizat ieri a patra editie consecutiva a evenimentului anual Motorola Day, in cadrul caruia compania a prezentat clientilor sai si partenerilor de afaceri ultimele noutati din domeniul telecomunicatiilor.

"Pentru noi, cuvantul cheie este "consolidare", cuvant care consideram ca reprezinta activitatea companiei in Romania, a declarat Aurelian Sima, country manager al Motorola Communications. Pentru companie, procesul de consolidare a fost continuu, incepand cu 1994, an in care Motorola Germania a decis infiintarea unui birou oficial in Romania, pentru ca in 1997 sa se infiinteze Motorola Communications srl".

In prezent, reprezentanta Motorola din Romania are peste 40 de angajati si este in relatie directa cu Motorola Inc., din Statele Unite.

In plus, incepand cu anul 2001, Motorola a anuntat o noua structura organizationala, compusa din 5 sectoare, dintre care 4 sunt prezente si pe piata romaneasca.

Astfel, noile componente organizationale sunt personal telecommunications, networks, semiconductor products, global customer solutions operations si integrated electronic systems.

In ceea ce priveste sectorul personal communications, acesta si-a inceput activitatea in Romania in 1997, odata cu aparitia pe piata a primilor operatori de telefonie mobila, moment in care Mobil Rom a incredintat Motorola contractul de furnizare de echipament pentru infrastructura GSM, contract care continua si in prezent.

Sectorul networks este furnizor al produselor, sistemelor si solutiilor end-to-end de comunicatii fara fir (wireless) si in banda larga pentru operatorii de retele de comunicatii, agentii guvernamentale si consumatori, in timp ce in sectorul semiconductorilor si procesoarelor integrate - in care Motorola este unul dintre liderii mondiali - oferta tehnologii multiple de Digital DNA.

De asemenea, sectorul sistemelor integrate este unul dintre cei mai mari furnizori de echipamente, dispozitive si solutii electronice pentru principalii producatori din industria auto.

"In prezent, Motorola studiaza piata locala, pentru a dota autovehiculele din Romania cu sistemele electronice integrate produse de noi", a adaugat Sima.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO