Business Hi-Tech

Nestlé: Dispozitivele mobile au schimbat procesul de comunicare dintre consumatori şi branduri

Eduard Gongonie, director de marketing şi comunicare al Nestlé România: Diviziile de hrană pentru animale de companie, alimente pentru bebeluşi şi Nescafé Dolce Gusto sunt cele care au cea mai mare pondere în canalul de vânzări online.

Eduard Gongonie, director de marketing şi comunicare al Nestlé România: Diviziile de hrană pentru animale de companie, alimente pentru bebeluşi şi Nescafé Dolce Gusto sunt cele care au cea mai mare pondere în canalul de vânzări online.

Autor: Bianca Dorobanţu

13.02.2017, 00:06 321

Social media a schimbat cu totul procesul de comunicare dintre consumatori şi brandurile Nestlé, unul dintre cei mai mari jucători din industria alimentară, pentru că permite o comunicare directă şi mai eficientă între aceştia, a spus Eduard Gongonie, director de marketing şi comu­nicare al Nestlé România.

„Dispozitivele mobile joacă cel mai important rol în favorizarea comunicării, iar tocmai din această cauză a gândi „mobile first“ este nu numai parte din procesul de digitalizare, ci un „must have“.

Digitalizarea schimbă şi felul în care oamenii fac cumpărături, iar comerţul online este una dintre tendinţe. Astfel, Nestlé are parteneriate cu retaileri online prin intermediul cărora îşi vinde produsele.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO