BCR, cea mai mare bancă locală, a reuşit să atragă până acum peste 700.000 de utilizatori pentru serviciile de internet şi mobile banking, echivalentul a circa 20% din portofoliul total de clienţi, în condiţiile în care în prezent serviciile digitale reprezintă o zonă strategică de dezvoltare pentru instituţia de credit.
Numărul de utilizatori de internet este într-o continuă creştere în România, iar băncile trebuie să fie acum prezente şi în mediul digital pentru a-şi atrage şi reţine clienţii, potrivit reprezentanţilor BCR.
„Investim constant în dezvoltarea soluţiilor digitale pentru a oferi o gamă cât mai largă de servicii digitale bancare. Am depăşit deja 700.000 de utilizatori din categoria retail pentru serviciile de internet banking şi mobile banking, iar pe zona de mobile banking avem peste 200.000 de descărcări, din care 60.000 au fost realizate în primul semestru al acestui an“, a declarat Marian Ignat, director executiv digital banking în cadrul BCR. Din cei 700.000 de utilizatori, 40% sunt active. Aplicaţia mobilă - Touch 24 Banking BCR -, disponibilă atât pentru terminalele care rulează sistemul de operare Android, cât şi pentru cele cu iOS, a fost lansată în urmă cu doi ani, banca adăugând noi funcţionalităţi la fiecare 3-6 luni.