Business Hi-Tech

Research in Motion reia serviciile Blackberry după o zi de blocaj

Autor: Adrian Seceleanu

12.10.2011, 00:00 292

Compania canadiană Research in Motion a anunţat marţi că a reuşit să restabilească funcţionarea serviciilor Blackberry în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (regiunea EMEA) la 20 de ore după ce au apărut primele plângeri ale unor utilizatori din India şi din ţări din zona EMEA în legătură cu recepţionarea e-mail-urilor şi cu funcţionarea aplicaţiei de mesagerie instantanee, scrie Reuters.

"Ieri unii utilizatori Blackberry au înregistrat întârzieri în funcţionarea serviciilor. Problema a fost rezolvată", au spus oficialii companiei candiene. "Ne cerem scuze pentru problemele create", au adăugat ei.

Compania canadiană Research in Motion este tot mai des menţionată ca o ţintă de achiziţie sau subiect al unei posibile spargeri în mai multe subsidiare, în condiţiile în care terminalele Blackberry au început să-şi piardă statutul de soluţie standard de e-mail în lumea corporate, pe fondul ascensiunii explozive a iPhone sau a terminalelor cu Google Android.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO