Compania de curierat Sameday implementează o soluţie de AI conversaţional pentru a simplifica şi îmbunătăţi experienţa angajaţilor dezvoltată de Druid - platformă end-to-end pentru construirea de aplicaţii conversaţionale de afaceri bazate pe inteligenţă artificială, potrivit reprezentanţilor celor două companii. Sameday avea la începutul acestui an peste 5.000 de angajaţi şi colaboratori.
„Experienţa angajaţilor este importantă pentru succesul organizaţional, iar aşteptările angajaţilor sunt în continuă creştere. Soluţiile de AI conversaţional pot juca un rol esenţial în gestionarea acestei provocări. Soluţia implementată de noi va aduce eficienţă, accesibilitate şi suport dinamic (...)“, a spus Liviu Drăgan, CEO al Druid. Reprezentanţii Sameday au spus că au ales să colaboreze cu Druid pentru a lansa NOVA - un asistent inteligent dedicat resurselor umane, care oferă suport constant şi imediat, în fiecare zi şi la orice oră, pentru angajaţi. „Implementăm soluţia de chatbot HR numită NOVA. Acest instrument (...) le permite colegilor noştri din HR să se concentreze pe iniţiative strategice care conduc la succesul organizaţiei noastre“.