Business Hi-Tech

Severina Pascu, UPC: Ne aşteptăm la noi creşteri pe internet, după ce am mărit vitezele la 120 Mbps

Severina Pascu, UPC: Ne aşteptăm la noi creşteri pe internet, după ce am mărit vitezele la 120 Mbps

Autor: Adrian Seceleanu

05.05.2011, 11:03 319

Lansarea serviciilor de internet rapid prin cablu cu viteze dedescărcare a datelor de până la 120 Mbps, cele mai mari disponibileîn acest moment pe piaţă în România, a reprezentat un "momentcheie" pentru evoluţia numărului de clienţi al UPC, iar creştereade pe acest segment va continua să fie susţinută, estimeazăSeverina Pascu, directorul executiv al companiei.

"Serviciile de Internet au înregistrat de asemenea o uşoarăcreştere, numărul de clienţi mărindu-se cu 1.200 faţă de ultimultrimestru al lui 2010, ajungând la un total de 256.000 abonaţi. Unmoment cheie a fost lansarea serviciului de Internet de mare vitezăFiber Power, care completează portofoliul UPC şi susţine strategiacompaniei. UPC oferă abonaţilor săi cele mai mari viteze deInternet disponibile prin cablu - până la 120 Mbps. Ne aşteptăm cape viitor să asistăm la o creştere susţinută pe acest segment, cuatât mai mult cu cât serviciul este apreciat atât de clienţii noidar şi de cei existenţi", potrivit unui comentariu făcut de CEO-ulUPC în legătură cu rezultatele financiare ale operatorului înprimul trimestru al acestui an.

În declaraţia referitoare la rezultatele UPC, Severina Pascu anotat evoluţiile pozitive înregistrate de companie pe câteva liniide business, în raport cu finalul anului precedent. "În primultrimestru al acestui an, UPC România a înregistrat creşteri pemajoritatea segmentelor de business în care activează - televiziunedigitală şi prin satelit (DTH), internet şi telefonie fixă.Televiziunea digitală a adus o creştere de 11% a bazei de clienţi,comparativ cu ultimul trimestru al anului trecut. Televiziuneadigitalã prin cablu a crescut cu 7% însumând în acest moment peste304.000 abonaţi, cu 20.600 mai mult faţă de trimestrul anterior alanului trecut. Televiziunea prin satelit (DTH) a contribuit lacreşterea bazei de clienţi UPC cu 9.000 noi abonaţi în T1 2011,ajungând la peste 235.000 clienţi. Creşteri se observă şi pesegmentul de telefonie fixă, unde, raportat la T4 2010, în primultrimestru al anului 2011 s-a înregistrat o creştere cu 3% anumărului de clienţi, în prezent aproape 145.000 de persoanebeneficiind de serviciile de telefonie ale UPC".

Directorul executiv al UPC nu a făcut însă referiri la evoluţiabazei de clienţi în raportul cu acelaşi trimestru al anuluiprecedent, compraţie care arată că operatorul şi-a majorat baza declienţi doar pe televiziunea prin satelit.

În altă ordine de idei Severina Pascu a spus că "în 2011 nemenţinem angajamentul de a fi cât mai aproape de clienţii noştri,iar pentru aceasta suntem în permanenţă conectaţi la realităţileeconomice şi sociale, pentru ca deciziile companiei să fieîntotdeauna corelate cu nevoile şi aşteptările clienţilor".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO