Business Hi-Tech

Softwin se ocupa de clientii BCR

30.11.2004, 00:00 26

Furnizorul de software si servicii IT autohton Softwin a pus la punct serviciul informatizat de relatii cu clientii al Bancii Comerciale Romane (BCR), botezat InfoBCR, care este operational dupa opt luni de pregatire.
Valoarea acestui contract nu a fost facuta publica. Sistemul permite clientilor bancii sa obtina informatii, prin telefon sau e-mail, despre produsele si serviciile bancii (credite, dobanzi, carduri, reteaua de bancomate, curs valutar, etc.). Accesul se face printr-un numar de telefon gratuit (0801.0801.227) sau prin Internet.
Practic acest sistem informatizat are ca scop identificarea de noi potentiali clienti si imbunatatirea relatiilor cu cei deja existenti. Oportunitatile de vanzari sunt imediat identificate si trimise catre agentii specializati, iar clientii nemultumiti sau care doresc informatii sunt indreptati catre serviciul special pentru a le rezolva cat mai rapid cererile.
Doua dintre diviziile Softwin au fost implicate in acest proiect, cea specializata in gestiunea afacerilor, Business Management Solutions si cea care se ocupa de relatiile cu clientii, Softwin Customer Relationship Management. In urma studiilor efectuate, s-a ales implementarea unei platforme SAP CRM Customer Interaction Center, pe o infrastructura IT Fujitsu Siemens.
Softwin si BCR colaboreaza inca din 2003, cand furnizorul software a implementat o solutie mySAP Enterprise Portals pentru site-ul BCR.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO