Business Hi-Tech

​Supermarketul online Sezamo a introdus şi opţiunea de plată prin carduri de masă: „Ne aşteptăm să fie o metodă de plată folosită, deoarece este un beneficiu extrasalarial care le va permite clienţilor să îşi păstreze lichidităţile.” Până acum, metoda de plată preferată a clienţilor a fost cu cardul online

​Supermarketul online Sezamo a introdus şi opţiunea...

Autor: Ioana Nita

05.07.2023, 15:31 176

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului Rohlik din Cehia, prezent pe piaţa locală de anul trecut, a introdus recent opţiunea de plată cu cardurile de masă Sodexo, aceasta fiind disponibilă atât pe site-ul web, cât şi în aplicaţia mobilă. Metoda de plată cu cardurile de masă Sodexo a fost introdusă la cererea clienţilor, venind în completarea celorlalte trei variante de plată disponibile deja - cu cardul bancar online, cu cardul la curier sau cash la curier. Cea mai utilizată metodă de plată până în prezent este cea cu cardul online, 51% dintre clienţii Sezamo preferând să îşi achite astfel cumpărăturile.

„Până la momentul introducerii soluţiei de plată cu cardul de masă, clienţii au achitat astfel: 51% plată cu cârd online la plasarea comenzii, 38% plată cu cârd la POS la livrarea comenzii şi 11% plata cash. Ne aşteptăm, bineînţeles, ca plata cu cardurile de masă să fie o metodă de plată folosită, deoarece este un beneficiu extrasalarial care le va permite clienţilor să îşi păstreze lichidităţile. În funcţie de valoarea primită pe cardul de masă de fiecare în parte, se pot face mai multe comenzi pe lună pe Sezamo.ro achitând astfel. Aşteptările noastre sunt legate şi de recurenţa clienţilor loiali, care acum îşi pot face toate cumpărăturile de la Sezamo, respectiv atragerea de clienţi noi care să utilizeze acest beneficiu extrasalarial pentru a salva timp şi pentru a descoperi o nouă destinaţie pentru cumpărăturile zilnice”, a declarat pentru ZF Tomáš Chadzivasilis, CEO în cadrul Sezamo România.

Metoda de plată prin intermediul cardurilor de masă Sodexo a fost testată treptat începând cu luna trecută, acum fiind disponibilă pentru toţi utilizatorii beneficiului extrasalarial din Bucureşti şi judeţul Ilfov. De astfel, intoruducerea opţiunii de plată cu cardurile de masă a venit ca răspuns la cererile clienţilor.

„Ei au cerut, noi am făcut, aşa cum se întâmplă cu toate solicitările pe care le primim, fie că este vorba despre metoda de plată sau introducerea unui anumit produs în oferta Sezamo. Imediat după implementare, am avut sute de clienţi care ne-au oferit feedback telefonic sau prin e-mail, apreciind modul în care reacţionăm la sugestiile lor”, a punctat el.

Pentru a plăti cu cardul de masă Sodexo, după selectarea produselor dorite, la ultimul pas înainte de "finalizare comandă", se selectează metoda de plată "card online", se adaugă datele cardului de masă şi se plasează comanda, ca de obicei. Cu acesta se pot achiziţiona doar produse alimentare online pe Sezamo.ro, nefiind permise plăţile prin POS direct la curier, respectiv pentru plata taxei de transport şi a bacşişului pentru curier.

„Am observat cum accelerarea comerţului online pentru produsele alimentare a modificat comportamentul de consum în ultimii ani. Din ce în ce mai mulţi consumatori apelează la platformele online de livrare de mâncare sau alimente. Prin parteneriatul cu Sezamo, oferim tuturor angajaţilor care primesc carduri de masă Sodexo acea experienţă digitală de utilizare pe care şi-o doresc. Este comod, rapid, îţi oferă flexibilitate, mobilitate - pentru că poţi comanda şi achita de oriunde, de acasă, de la birou, chiar de pe drum, şi alimentele ajung la uşa ta la ora dorită”, a declarat Manuel Fernandez Amezaga, CEO Sodexo Benefits and Rewards Services Romania & Bulgaria.

Creşterea preţurilor şi inflaţia se reflectă asupra clienţilor, pe care Sezamo îi sprijină încă de la lansarea pe piaţă, susţin reprezentanţii supermarket-ului online. „Introducerea plăţii cu cardurile de masă vine în continuarea acţiunilor de susţinere a clienţilor, precum reducerea pragului de comandă minimă pentru livrare gratuită la 200 de lei pentru toată luna iunie, micşorarea preţurilor la fructele şi legumele produse local şi susţinerea diferenţei de preţ din resurse proprii, fără a afecta micii producători, plafonarea preţurilor la 26 de produse de bază, alimentare şi nealimentare, reducerile de până la 70% din categoria <<save food>> şi multe alte mici demersuri menite să susţină clienţii şi în vremuri mai puţin senine. La asta se adaugă şi aducerea de branduri proprii, unde Sezamo are un control asupra preţurilor şi poate oferi calitate superioară, prin produse precum steakuri premium Sutcha, paste şi sosuri Kitchin, hârtia Moddia sau mixurile de nuci, alune şi migdale Yutto.”

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO