Business Hi-Tech

Tudor Goicea, cofondator al start-up-ului local Aqurate: Vrem să continuăm creşterea şi să ajungem la 100 de clienţi în portofoliu. Momentan avem puţini jucători străini şi vrem să creştem ponderea acestora. Ne uităm spre Europa de Vest

Tudor Goicea, cofondator al Aqurate: Până acum ne-am depăşit aşteptările şi sperăm să continuăm creşterea şi să atragem în portofoliu cât mai mulţi jucători din străinătate. Am avut şi avem discuţii cu diferite companii pentru a începe colaborarea.

Tudor Goicea, cofondator al Aqurate: Până acum ne-am depăşit aşteptările şi sperăm să continuăm creşterea şi să atragem în portofoliu cât mai mulţi jucători din străinătate. Am avut şi avem discuţii cu diferite companii pentru a începe colaborarea.

Autor: Alexandra Cepăreanu

04.07.2023, 10:30 202

♦ Start-up-ul local are în portofoliu peste 50 de companii din zona de e-commerce, majoritatea fiind jucători activi pe piaţa naţională.

Start-up-ul local Aqurate, care dezvoltă o platformă bazată pe tehnologia inteligenţei artificiale pentru analiza datelor din e-commerce, are ca obiectiv pentru anul în curs creşterea numărului de clienţi din portofoliu şi atragerea unor noi companii străine active în e-commerce. În prezent, start-up-ul local are în portofoliu peste 50 de companii din zona de e-commerce, printre care se numără evoMAG, PC Garage, Cupio şi Dasha, majoritatea fiind jucători activi pe piaţa naţională.

 „Până acum ne-am depăşit aşteptările şi sperăm să continuăm creşterea şi să atragem în portofoliu cât mai mulţi jucători din străinătate. Am avut şi avem discuţii cu diferite companii şi vrem să ne apropiem anul acesta de 100 de clienţi în portofoliu. Momentan avem puţini jucători străini şi vrem să creştem ponderea acestora. Ne uităm spre vestul Europei, dar nu spre Statele Unite încă“, a spus pentru ZF Tudor Goicea, cofondator al Aqurate, prezent în cadrul unui eveniment de lansare a studiului Aqurate Map 2023 - care analizează competitivitatea magazinelor din eCommerce-ul românesc.

Studiul Aqurate Map 2023, ajuns la cea de-a treia ediţie anul acesta, a analizat 52 de jucători din e-commerce, împărţiţi în şapte categorii, într-o evaluare bazată pe 27 de caracteristici. De asemenea, Informaţiile care stau la baza realizării acestui studiu sunt obţinute exclusiv din surse publice şi au fost colectate, pentru ediţia curentă, în lunile aprilie şi mai 2023, au transmis reprezentanţii start-up-ului local.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO