Business Hi-Tech

UPC vrea mai multi clienti pe cablu digital

21.04.2010, 15:31 293

UPC Romania, numarul doi pe piata locala de servicii TV, alansat un abonament care le permite clientilor accesul la 82 decanale digitale de televiziune la un tarif de 27,37 lei (TVAinclusa), a anuntat operatorul de telecomunicatii prin cablu. "Prinabonamentul de televiziune digitala la un pret similar cu celpentru serviciile de televiziune analogica, UPC face un pasimportant pe piata in ceea ce priveste accesul la serviciiledigitale", a declarat directorul comercial pe segmentul rezidentialal UPC Romania, Dragos Militaru.

"In cazul in care trec de la abonamentul de televiziuneanalogica la unul din abonamentele similare de televiziunedigitala, clientii au o reducere de 50% la noul abonament pentru operioada de 4 luni", au adaugat reprezentantii companiei. Deasemenea, clientii care beneficiaza de pachete 2Play sau 3Play cecontin televiziune analogica pot avea acces la aceeasi reducere incazul in care trec la serviciul 2Play sau 3Play similar cuteleviziune digitala.

Abonamentul Digital TV Avantaj este disponibil si in variantapachetelor de servicii two-play (voce, internet) sau triple-play(voce, Internet, TV).

Oferta face parte dintr-o ofensiva a UPC pe piata locala decablu TV. Compania a redus agresiv preturile pentru serviciile salede cablu TV (CATV) si pachetele de servicii care includ internet sia ajuns sa ofere gratuit, in anumite conditii, telefonia fixa - caparte a unei actiuni ce pare a avea drept scop strategic blocareacresterii Romtelecom si atacarea RCS&RDS.

Compania controlata de grupul american Liberty Global a redus inmartie tariful pentru cablul analogic TV de la 20 de lei la 15 lei- mutarea avand cel probabil in vizor orasele mici, puternicafectate de recesiune, unde pretul este cel mai important criteriuin selectarea operatorului TV. La aceasta valoare, de 15 lei, UPCare cel mai mic tarif de pe piata pentru cablul analogic TV princomparatie cu rivalii de la RCS&RDS si chiar NextGen Ð companiade cablu a Romtelecom.

Prezenta pe piata romaneasca din 1992, UPC este una dintre celemai mari companii de comunicatii prin cablu din Romania, furnizandservicii de televiziune prin cablu si prin satelit, internet demare viteza si telefonie fixa digitala.

UPC a inregistrat anul trecut venituri de 123,4 mil. euro inRomania, si are aproape 1,3 milioane de clienti pentru serviciileTV.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO