Business Internaţional

Angajamentele pe care şi le ia Coca-Cola pentru copii sub 12 ani

Angajamentele pe care şi le ia Coca-Cola pentru copii...

Autor: Cătălina Butan

08.05.2013, 19:03 14275

Cel mai producător de băuturi răcoritoare din lume Coca-Cola, a anunţat astăzi, cu ocazia celei de-a 127a aniversări, o serie de angajamente de business la nivel global, aplicabile în toate cele peste 200 de ţări în care activează, printre care oferirea unor produse cu un conţinut redus sau fără calorii şi furnizarea de informatii transparente despre continutul nutritional, inclusiv numarul de calorii, pe etichetele tuturor ambalajelor, se arată într-un comunicat de presă al companiei.

Celelalte două angajamente sunt încurajarea mişcării prin susţinerea unor programe de promovare a activităţii fiziceşi   interzicerea publicitatăţii produselor către copii sub 12 ani în întreaga lume, măsură luată de Coca-Cola în majoritatea pieţelor pe care operează.

Coca-Cola şi alţi producători de băuturi dulci au fost ţinta unor dezbateri privind efectele nocive ale băuturilor carbogazoase în întreaga lume.

Compania comercializează deja produse cu un conţinut redus de calorii, precum Diet Coke în întreaga lume, însă pe anumite pieţe, aceste produse sunt mai puţin întâlnite. De asemenea, Coca-Cola marchează numărul de calorii în partea din faţă a etichetelor produselor în SUA dar şi pe alte pieţe însă plănuieşte să furnizeze aceste informaţii în toate cele peste 200 ţări în care operează, scrie Wall Street Journal.

În Romania, Sistemul Coca-Cola a întreprins deja o serie de acţiuni în cadrul angajamentelor globale, printre care înscrierea pe etichete, informaţii nutriţionale de bază, inclusiv numărul de kilocalorii, interzicerea comercializării produselor în incinta şcolilor din învăţământul preuniversitar, dar şi promovarea unor programe de încurajare a activităţii fizice, se mai arată în comunicat.

De asemenea, Coca-Cola nu cumpără în România spaţiu publicitar în emisiunile care se adresează direct unor audienţe cu mai mult de 35% copii sub 12 ani, măsura care se aplică în televiziune, presă şi radio.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO