Apple a oprit vânzarea unui pachet extins de garanţie în magazinele din Italia, după ce autorităţile antitrust italiene au acuzat compania americană că nu a explicat clienţilor că au dreptul la doi ani de garanţie gratuită, conform reglementărilor UE, potrivit Wall Street Journal.
AppleCare Protection Plan este, însă, în continuare disponibil prin intermediul site-ului companiei, unde este descris ca un produs cu avantaje suplimentare faţă de garanţia de doi ani asigurată conform legii protecţiei consumatorilor din Italia.
Autoritatea antitrust din Italia a ameninţat producătorul iPhone şi iPad cu oprirea teemporară a operaţiunilor din Italia în cazul în care compania nu informează clar clienţii în privinţa drepturilor, potrivit Reuters.
Apple a primit anterior o amendă de 900.000 de euro de la autorităţile antitrust italiene (AGCM) pentru că nu a oferit garanţia gratuită. AGCM a acuzat Apple că nu a furnizat suficiente informaţii privind garanţia timp de doi ani. Apple a respins acuzaţia la momentul respectiv.
Potrivit Reuters, un reprezentant al AGCM a declarat că se discută încă cu Apple, iar o decizie va fi luată la sfârşitul lunii noiembrie.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels