Business Internaţional

Brillio, o multinaţională americană intrată recent pe piaţa locală prin preluarea Cognetik, are în plan noi achiziţii în 2021

Brillio, o multinaţională americană intrată recent pe piaţa locală prin preluarea Cognetik, are în plan noi achiziţii în 2021

Autor: Ştefan Stan

18.10.2020, 18:43 24086

Brillio, o multinaţională americană intrată recent pe piaţa locală prin preluarea firmei de consultanţă digitală Cognetik, anunţă că va continua strategia de extindere prin achiziţii şi în 2021. Anunţul vine ca o completare a planurilor de extindere, inclusiv pe plan local, prin recrutări în mai multe segmente de piaţă. 

Eforturile Brillio sunt susţinute de fondul gigant de investiţii american Bain Capital, care a începând din ianuarie 2019 deţine participaţia majoritară în cadrul companiei. Istoric, Bain Capital investeşte puternic în companii din zona de tehnologie, accelerându-le creşterea, atât organic, cât şi prin susţinere în vederea de noi achiziţii. 

”M&A este un element important în strategia de creştere a Brillio. Mulţumită echipei, suntem pe cale să avem o creştere puternică în 2020, în ciuda pandemiei”, a declarat Raj Mamodia, fondator şi CEO al Brillio. 

Brillio l-a recrutat pe Shiv Pathak, un veteran în sectorul de M&A, care a lucrat 9 ani ca Global Head of Corporate Development la Cognizant Technology, pentru a conduce acest segment. 

„Pe lângă extinderea capacităţilor existente de analiză a datelor din cadrul Cognetik în România, vrem să ne extindem şi în alte arii. Ne propunem să creştem capabilităţile de inginerie de cloud, să recrutăm pe partea de cloud transfor­mation. Viziunea noastră este să facem din România un centru de dezvoltare full-service care poate servi toţi clienţii noştri din jurul lumii“, a declarat pentru ZF Shailen Salvi, Chief Solutions Officer în cadrul Brillio, în urma achiziţiei.

„Criza COVID a forţat toate organizaţiile să îşi regândească strategiile de recrutare şi de birouri. Aceasta este o oportunitate pentru noi să ne focalizăm mai puţin pe o locaţie specifică, ci mai degrabă să vedem unde găsim talent disponibil în România. Vrem să extindem şi capacităţile de product engineering din România. Asta include toate rolurile, de la developeri, ingineri front-end, până la QA sau UI. Brillio îşi propune să crească şi capabilităţile de cloud transformation, inclusiv migrarea de la platformele vechi la tehnologii cloud cum ar fi Azure şi AWS (Amazon Web Services)“, a adăugat el.

 
AFACERI DE LA ZERO