Business Internaţional

Bulgari anticipeaza o crestere de peste 10% in 2004

16.11.2004, 00:00 11



Firma italiana specializata in obiecte de lux Bulgari a inregistat, in al treilea trimestru, un profit net in crestere cu 50,1%, si o majorare cu peste 10% a vanzarilor, evolutie favorizata de rezultatele de pe piata japoneza, transmite Reuters.



Vanzarile foarte bune la ceasuri Bulgari si cresterea cu 30% a vanzarilor din Japonia au permis companiei italiene obtinerea unui profit net de 28,3 milioane euro.



Profitul operational a urcat cu 30,1% ajungand la 35,2 milioane euro, mult peste asteptarile analistilor.



Incasarile totale din al treilea trimestru au crescut cu 10,9%, atingand 210,6 milioane euro.



Vanzarile de ceasuri au adus 65,1 milioane euro, in crestere cu 20,4%.



In Japonia, vanzarile au crescut cu 30%, pana la 51,2 milioane euro, iar pe piata europeana, mai putin Italia, veniturile au coborat cu 8,3%, ajungand la 46,3 milioane euro.



Bulgari a recurs, in al treilea trimestru, la o majorare a cheltuielilor de publicitate cu 35%, pana la 20,9 milioane euro. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO