Firma italiana specializata in obiecte de lux Bulgari a inregistat, in al treilea trimestru, un profit net in crestere cu 50,1%, si o majorare cu peste 10% a vanzarilor, evolutie favorizata de rezultatele de pe piata japoneza, transmite Reuters.
Vanzarile foarte bune la ceasuri Bulgari si cresterea cu 30% a vanzarilor din Japonia au permis companiei italiene obtinerea unui profit net de 28,3 milioane euro.
Profitul operational a urcat cu 30,1% ajungand la 35,2 milioane euro, mult peste asteptarile analistilor.
Incasarile totale din al treilea trimestru au crescut cu 10,9%, atingand 210,6 milioane euro.
Vanzarile de ceasuri au adus 65,1 milioane euro, in crestere cu 20,4%.
In Japonia, vanzarile au crescut cu 30%, pana la 51,2 milioane euro, iar pe piata europeana, mai putin Italia, veniturile au coborat cu 8,3%, ajungand la 46,3 milioane euro.
Bulgari a recurs, in al treilea trimestru, la o majorare a cheltuielilor de publicitate cu 35%, pana la 20,9 milioane euro. Mediafax
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels