Business Internaţional

Croaţia lansează o nouă strategie, de 2,7 mld. euro, în domeniul turismului

Croaţia lansează o nouă strategie, de 2,7 mld. euro,...

Autor: Catalina Apostoiu

21.08.2019, 00:00 209

Croaţia a anunţat planuri legate de o nouă strategie în domeniul turismului, guvernul ţării urmând să investească 20 miliarde de kuna (2,7 mld. euro) în infrastructura de transport, incluzând căile ferate, porturile şi aeroporturile, conform Total Croatia News. Detaliile proiectului vor fi prezentate în timpul preşedinţiei Consiliului UE al ţării, care începe în ianuarie 2020. Hotelurile de patru şi cinci stele au reprezentat factori-cheie ai succesului croat, însă ministerul spune că a venit vremea ca atenţia să se concentreze pe salarii şi infrastructură.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO