Business Internaţional

Danone pariază pe SUA pentru creşterea vânzărilor de iaurturi

Danone pariază pe SUA pentru creşterea vânzărilor de...

Autor: Ştefan Stan

06.05.2013, 19:24 291

Danone, unul dintre cei mai mari producători de iaurt la nivel mondial, vede în Statele Unite o piaţă promiţătoare pentru industria lactatelor, din cauza temerilor de obezitate, produsele considerate “sănătoase” câştigând teren.

Pentru Danone, SUA este o piaţă istorică, compania producătoare de iaurturi având o legătură cu Statele Unite ce datează din Al Doilea Război mondial, iar în prezent, piaţa americană este a treia pentru compania franceză, după Rusia şi Franţa, scrie Le Figaro.  

Piaţa iaurturilor din SUA s-a dublat în ultimii 5 ani şi a ajuns la 7 miliarde de dolari. Franck Riboud, CEO Danone, susţine că vânzarea de iaurturi în Statele Unite este în ascensiune, la fel ca în Brazilia, China, Indonezia sau Mexic.

În SUA, o ţară obsedată de obezitate unde iaurturile sunt aproape în totalitate „cu conţinut scăzut de grăsimi”, sau chiar „fără grăsimi”, sănătatea este omniprezentă în strategia de piaţă a grupului Danone.

„Obiectivul nostru este să facem ca iaurturile să nu fie numai o gustare ocazianală, ci un obicei alimentar cotidian”, a declarat Sergio Fuster, vice-preşedintele de marketing al filialei Danone din Statele Unite.

În ultimele şase luni, Danone a avut misiunea de a convinge un grup de specialişti în sănătate, medici şi sportivi, de beneficiile iaurtului, în special pentru aportul de calciu, vitamina D şi potasiu.

Compania franceză a lansat o campanie numită „Un iaurt în fiecare zi”, cu obiectivul de a stimula autorităţile să recomande, prin programele nutriţionale, consumul zilnic de iaurt.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO