Danone, unul dintre cei mai mari producători de iaurt la nivel mondial, vede în Statele Unite o piaţă promiţătoare pentru industria lactatelor, din cauza temerilor de obezitate, produsele considerate “sănătoase” câştigând teren.
Pentru Danone, SUA este o piaţă istorică, compania producătoare de iaurturi având o legătură cu Statele Unite ce datează din Al Doilea Război mondial, iar în prezent, piaţa americană este a treia pentru compania franceză, după Rusia şi Franţa, scrie Le Figaro.
Piaţa iaurturilor din SUA s-a dublat în ultimii 5 ani şi a ajuns la 7 miliarde de dolari. Franck Riboud, CEO Danone, susţine că vânzarea de iaurturi în Statele Unite este în ascensiune, la fel ca în Brazilia, China, Indonezia sau Mexic.
În SUA, o ţară obsedată de obezitate unde iaurturile sunt aproape în totalitate „cu conţinut scăzut de grăsimi”, sau chiar „fără grăsimi”, sănătatea este omniprezentă în strategia de piaţă a grupului Danone.
„Obiectivul nostru este să facem ca iaurturile să nu fie numai o gustare ocazianală, ci un obicei alimentar cotidian”, a declarat Sergio Fuster, vice-preşedintele de marketing al filialei Danone din Statele Unite.
În ultimele şase luni, Danone a avut misiunea de a convinge un grup de specialişti în sănătate, medici şi sportivi, de beneficiile iaurtului, în special pentru aportul de calciu, vitamina D şi potasiu.
Compania franceză a lansat o campanie numită „Un iaurt în fiecare zi”, cu obiectivul de a stimula autorităţile să recomande, prin programele nutriţionale, consumul zilnic de iaurt.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels