Business Internaţional

Kraft trebuie sa indulceasca oferta de 11,7 mld. euro pentru a fi pe gustul actionarilor Cadbury

Kraft trebuie sa indulceasca oferta de 11,7 mld. euro pentru a fi pe gustul actionarilor Cadbury

FOTO: Reuters

08.09.2009, 00:00 14

Kraft Foods, cel mai mare grup de pe piata alimentelor dinAmerica de Nord si care detine branduri precum Toblerone si Milka,a anuntat ca a lansat o oferta de 16,7 miliarde de dolari (11,7mld. euro) pentru compania britanica Cadbury, dar ca aceasta a fostrespinsa de cel de-al doilea mare grup de dulciuri din lume, scrieBloomberg. Oferta de 300 de pence sub forma de cash si 0,2589 noiactiuni Kraft Foods pentru o actiune Cadbury plaseaza valoareaproducatorului britanic de dulciuri la 745 de pence pe actiune, cu31% peste pretul de inchidere al sedintei de pe 4 septembrie, de568 de pence. Kraft a anuntat ca nu renunta la planul sau si ca vaincerca sa "mentina un dialog constructiv". Analistii declarau anultrecut ca producatorul britanic ar putea deveni o tinta pentruKraft, care in 2007 a achizitionat divizia de biscuiti a GroupeDanone pentru 7,8 miliarde $ pentru a deveni cel mai mareproducator de biscuiti de pe piata europeana. Oficialii Kraft auaratat ca firma combinata ar avea venituri de aproximativ 50 demiliarde de dolari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO