Business Internaţional

Pietele emergente sustin castigurile Nike

29.06.2007, 17:46 16

Performantele notabile ale brandurilor detinute de Nike, combinate cu cresteri spectaculoase ale vanzarilor in China si pe alte piete din afara SUA au dus la o crestere a profitului cu 32% in trimestrul al patrulea al anului fiscal, scrie Wall Street Journal. Oficialii companiei Nike cu sediul in Beaverton, Oregon, au anuntat ca veniturile pe trimestrul fiscal incheiat in mai au crescut cu 9,4% datorita celor mai cunoscute sase branduri printre care Nike Golf, Converse si Nike Bauer - brandul dedicat hockey-ului. In total, cele sase branduri sunt responsabile pentru venituri de 649,7 milioane de dolari (483 milioane de euro), ceea ce inseamna o crestere de 9,1% fata ce aceeasi perioada a anului precedent. Pe intregul an, veniturile provenind de la aceste branduri insumeaza 2,3 miliade de dolari (1,7 miliarde de euro), in crestere cu 16 %. In ceea ce priveste concurenta, in vestul Europei cumparatorii prefera incaltamintea sport mai ieftina sau mai stilata, cum ar fi cea produsa de rivalii de la Puma sau Adidas. De aceea Nike mizeaza pe aniversarea a 100 de ani a brandului Converse pentru o reabilitare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO