• Leu / EUR4.9437
  • Leu / GBP5.5513
  • Leu / USD5.1379
Business Internaţional

Prea mare pentru dezvoltare coerentă, gigantul Kraft Foods se rupe în două companii

Prea mare pentru dezvoltare coerentă, gigantul Kraft Foods se rupe în două companii

Foto: Reuters

Autor: Adrian Voicu

04.08.2011, 16:20 981

Irene Rosenfeld, CEO-ul Kraft Foods, plănuieşte să rupă în douăcompania, urmând ca cele două noi entităţi să se ocupe de producţiade branduri de tip snack precum Oreo sau Cadburry de cea de produsealimentare.

Conform unui comunicat al gigantului alimentar, operaţiunea artrebui să se încheie la sfârşitul lui 2012.

La un an de la preluarea companiei britanice Cadburz, Kraft aanunţat că afacerile de snack şi cele de produse alimentare dinAmerica de Nord "diferă în privinţa priorităţilor strategice, aprofilurilor de creştere şi a ţintelor operaţionale".

Divizia de snack-uri, cu vânzări de 32 de miliarde de dolari,operează pe pieţele emergente cu produse precum biscuiţii Oreo sauLu, ciocolatele Cadbury sau Milka, guma de mestecat Trident saubăuturile Tang.

Divizia de produse alimentare, cu vânzări anuale de 16 miliardede dolari, se concentrează mai mult pe pieţele dezvoltate cuproduse precum brânzeturile Velveeta sau Philadelphia, cafeauaMaxwell House sau băuturile Capri Sun.

AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9437
Diferență: 0,0202
Ieri: 4.9427
Azi: 5.1379
Diferență: 0,4772
Ieri: 5.1135
Azi: 5.5513
Diferență: 1,3177
Ieri: 5.4791
Azi: 5.1954
Diferență: 0,3457
Ieri: 5.1775