Business Internaţional

"Smart-food", noua politică McDonald's pentru a atrage tinerii în restaurantele sale

"Smart-food", noua politică McDonald's pentru a atrage...

Autor: Pro TV

15.09.2013, 14:30 826

Aflata in afara primelor 10 preferinte ale tinerilor nascuti din 2000 incoace, McDonald's incearca din rasputeri sa-i atraga pe cei care s-au nascut cu un smartphone sau o tableta in mana.

Pentru McDonald's, tehnologia a devenit o necesitate. Introducerea wi-fi-ului in restaurante a fost un prim pas, iar acum plata cu ajutorul smartphone-ului, printr-o aplicatie, reprezinta continuarea incercarilor de reorientare catre tinerii care nu se mai despart de telefoanele inteligente.

Tocmai din acest motiv, fast-food-ul a fost transformat in smart-food, in care clientii McDonald's isi pot comanda si plati mancarea printr-o aplicatie de smartphone, pentru ca in momentul in care intra in restaurant sa-si ridice mancarea fara a mai sta la coada, scrie Daily Mail.

Citiţi mai multe detalii aici

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO