Business Internaţional

Ştiri pe scurt business internaţional

Autor: Anca Dumitrescu, Vlad Popescu

26.07.2012, 00:01 64

Profitul net al PepsiCo, cel mai mare producător de snacks-uri la nivel mondial, a scăzut cu 21% în trimestrul al doilea, la 1,49 miliarde dolari, de la 1,89 miliarde dolari în urmă cu un an, după ce compania a majorat preţurile, şi a fost sub aşteptările analiştilor, scrie Bloomberg. Directorul general Indra Nooyi a majorat cu 4% preţurile produselor companiei, la nivel mondial, după o creştere de 5% efectuată în primele trei luni ale acestui an.

PSA Peugeot Citroën, al doilea producător auto din Europa, a anunţat scăderea puternică a profitului operaţional în prima jumătate a anului, de la 1,16 miliarde euro la 4 milioane euro, rezultat totuşi pozitiv faţă de pierderile estimate de analişti în condiţiile dificile de pe pieţele europene. Media estimărilor analiştilor contactaţi anterior de Bloomberg indica o pierdere operaţională de 38 milioane euro. Veniturile companiei franceze au coborât în perioada analizată cu 5,1%, la 29,6 miliarde euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO