Business Internaţional

The Economist a intrat pe sectorul revistelor de lux

04.09.2007, 17:27 20

The Economist publica de mult timp anunturi de joburi guvernamentale sau in cadrul unor companii. Acum, publisherul revistei incearca sa atraga publicitate la ceasuri, vodca, televizoare cu ecran lat si alte articole de lux. Economist Group a scos pe piata primul numar al unei reviste trimestriale de interes general denumita "Intelligent Life". Revista ii are drept tinta pe cititorii bogati si cu o educatie solida ai The Economist din Marea Britanie, Europa, Orientul Mijlociu si Africa. Revista a aparut o data in 2005 si o data anul trecut. Revistei i s-a dat o noua forma pentru a se putea profita de dezvoltarea publicitatii la articole de lux. In Marea Britanie, cheltuielile de publicitate inregistrate de patru firme de top din domeniul articolelor de lux au inregistrat o crestere de 33% in 2006 fata de 2003. Vechea versiune semana cu Economist, in timp ce noul layout al revistei se aseamana mai mult cu cel al unei reviste de fashion. Au fost tiparite aproximativ 175.000 de exemplare ale revistei. Actuala editie a Intelligent Life cuprinde reclame full-page, color, la televizoarele Bang & Olufsen, automobile Porsche, ceasuri Bvlgari si vodca Grey Goose.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO