Starbucks a raportat marţi venituri trimestriale peste aşteptările analiştilor, alimentate de vânzări internaţionale mai bune decât cele preconizate, titrează CNBC.
În China, a doua cea mai mare piaţă a companiei, Starbucks a observat o creştere a vânzărilor pentru prima dată din al treilea trimestru al anului 2021, pe măsură ce clienţii s-au reîntors în cafenele după eliminarea politicii zero Covid.
Astfel, compania a înregistrat un venit de 8,72 miliarde de dolari comparativ cu 8,4 aşteptate, reprezentând o creştere de 14,2%. Gigantul din domeniul cafelei a raportat în al doilea trimestru un venit net de 908,3 milioane de dolari, o creştere de la 674,5 milioane.
„Acest lucru este remarcabil la orice nivel, dar în special având în vedere presiunile sezoniere pe care le experimentăm în mod obişnuit”, a declarat CFO-ul Rachel Ruggeri.
„Suntem foarte încurajaţi de semnalele pe care le vedem, dar sunt încă multe incertiduni prin care trebuie să navigăm”, a conchis acesta.