Vitality Welness Club include şi o piscină interioară semiolimpică. Galerie foto
Acţionarii complexului hotelier Ramada Plaza şi Ramada Parc, parte din grupul Parc Hotels, au finalizat o investiţie de aproape 4 milioane de euro într-un club de wellness de peste 3.000 de meri pătraţi care speră să atragă 800 de abonamente la un preţ de 110 euro pe lună sau 1.090 de euro pe an.
„Iniţial, am gândit acest club ca un instrument de suport pentru creşterea vânzărilor şi atragerea de noi clienţi, dar deja a devenit un centru de profit pentru noi. Ne-am propus ca până la finalul anului să avem 800 de abonaţi, însă noi am deschis clubul abia la începutul lunii mai şi deja avem 300 de abonamente vândute. Ne adresăm în special angajaţilor din corporaţii care au funcţii de middle şi top management şi care reprezintă peste 80% din clienţii actuali, dar şi zonelor rezidenţiale Băneasa şi Pipera“, a spus Elena Meşina, director de vânzări şi marketing al hotelurilor Ramada Plaza şi Ramada Parc.
Vitality Welness Club este compus dintr-o piscină exterioară (care urmează să fie deschisă în maximum o lună), o piscină interioară semiolimpică (purificată cu sare), zonă de fitness, aerobic şi spinning, dar şi zone cu baie de aburi, masaj, saună uscată, jacuzzi, de joacă pentru copii sau de relaxare. Accesul în club este gratuit pentru clienţii hotelului Ramada Plaza şi contra cost pentru cei ai Ramada Parc şi în anumite intervale orare copiii pot înota gratuit în cele două piscine.
Deşi clubul a fost deschis abia la începutul lunii mai, Ben Yehuda, directorul general al hotelurilor Ramada Plaza şi Ramada Parc, spune că acesta a ridicat gradul de ocupare în rândul clienţilor cu 10%, atrăgând corporatiştii care înainte nu alegeau cele două hoteluri ale grupului tocmai pentru că nu dispunea de un astfel de centru.