Companii

Afacerile de turism intern ale Eximtur au scăzut cu 20-40%, pe fondul măsurilor de austeritate

09.08.2010, 23:49 22

Agenţia de turism Eximtur din Cluj-Napoca, a doua ca mărime dinRomânia în ultimii ani după cifra de afaceri, a înregistrat înperioada mai-iulie scăderi ale vânzărilor cu 20-40% faţă deperioada similară din 2009, pe fondul anunţării şi aplicării decătre Guvern a măsurilor de austeritate. "Totuşi, în primele şaseluni ale acestui an cifra de afaceri a agenţiei a crescut cu 0,64%,la 54,3 milioane de lei (13 mil. euro - n. red.). În aceastăperioadă, turismul intern a scăzut cu 11,7%, turismul extern acrescut cu 18,5%, iar încasările din vânzarea de bilete de avion aurcat cu 2,73%", a declarat Lucia Morariu (foto), directorulgeneral al Eximtur şi coproprietar al agenţiei. Ea a adăugat cădupă creşteri ale vânzărilor pachetelor de turism intern în primelepatru luni, piaţa a scăzut drastic în intervalul mai-iulie. Astfel,scăderile la turism intern au fost de 20% în luna mai a acestui anfaţă de mai 2009, 30% în iunie şi 40% în iulie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO