Retailerul electro-IT Flanco şi-a bugetat pentru 2018 un avans al businessului de 5-8%, în linie cu cel de anul trecut, care a dus afacerile la un pas de 1 mld. lei.
„În 2017 am avut o strategie duală. Pe de-o parte am avut afaceri de 983 mil. lei, în creştere cu 7%. Istoric, a fost cel mai bun an al nostru. Pe de altă parte însă, a fost un an al eficientizărilor“, explică Dragoş Sîrbu, cel care conduce businessul Flanco.
Retailerul ÅŸi-a restructurat puternic businessul anul trecut ÅŸi în primele luni din 2018, închizând 16 magazine, în principal în malluri precum cele din grupul Iulius, dar ÅŸi Promenada ÅŸi AFI Cotroceni. Pe de altă parte, în aceeaÅŸi perioadă au fost deschise 18 unităţi, stradale sau în boxuÂrile din parcurile comerciale. „Am închis în malluri din cauÂza chiriilor mari pe care nu le-am fi putut susÅ£ine Å£inând cont de majorările salariale constante din ultimii ani.“
Compania deţinută de Iulian Stanciu, acţionar şi CEO al eMAG, păstrează însă o serie de magazine în malluri. Flanco şi-a bugetat alte 15 deschideri în acest an, dintre care zece vor fi în parcurile comerciale unde Flanco merge alături de jucători precum Takko şi Pepco (modă), Deichmann (încălţăminte) şi Kaufland (hipermarketuri).