Companii

Afacerile Hervis au crescut cu 20% în primele şase luni

Autor: Cristina Roşca

05.09.2011, 11:45 202

Hervis, divizia de retail sportiv a grupului Spar, care şi-a început expansiunea în România la începutul lui 2007 cu cinci magazine deschise în provincie, a reuşit să îşi majoreze vânzările în 2010 cu circa 30%, până la 55,7 mil. lei (13,2 mil. euro).

"Creşterea din 2010 se datorează atât vânzărilor din magazinele existente, cât şi inaugurării a trei magazine în Bucureşti, Arad şi Timişoara", spune Ana Maria Stan, directorul de marketing al retailerului. Anul acesta printre cele mai bine vândute produse s-au numărat bicicletele, aparatele de fitness şi accesoriile.

Ana Maria Stan mai explică faptul că trendul ascendent a continuat şi în primele şase luni din acest an, când cifra de afaceri a crescut cu 20%.

"Estimările pentru 2011 sunt optimiste, în sensul că ne aşteptăm să încheiem anul cu o creştere faţă de anul trecut. Se simte deja o revenire a consumului şi pe segmentul de retail sports & fashion".

Până la finalul anului şi Hervis va deschide un magazin în Constanţa, urmând a ajunge la 11 unităţi.

"Conceptul Hervis este strâns legat de centre comerciale, în România nu există magazine stradale marca Hervis. Pe viitor însă nu excludem deschiderea unor magazine stradale, dacă se formează o zonă de interes în acest sens", explică Ana Maria Stan.

Ea mai spune că expansiunea în România a companiei este în continuare planificată pentru un total de 40 de magazine pentru următorii câţiva ani, însă ritmul de deschidere a noilor magazine Hervis depinde în mare măsură de inaugurarea de noi centre comerciale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO