Companii

Agentia de publicitate DraftFCB si-a dublat cifra de afaceri in primul semestru

20.08.2008, 19:18 86

Agentia de publicitate DraftFCB a anuntat o majorare de 100% a cifrei de afaceri in primul semestru al acestui an, fata de aceeasi perioada din 2007, pana la 25 mil. lei (circa 7 mil. euro). In ultimul an, mai multe departamente ale companiei printre care cele de PR, BTL, Creatie si Interactive, au fost restructurate si consolidate. "Planul de dezvoltare implementat de la inceputul anului isi arata efectele si suntem siguri ca, urmarind trendul ascendent in care ne gasim, obiectivele propuse pentru 2008 vor fi depasite pana la sfarsitul anului", a declarat Cosmin Radoi, directorul executiv al agentiei. Andrada Seitan, New Business Director in cadrul agentiei, a adaugat ca, in ultimele sase luni, agentia a adaugat listei de clienti conturi precum JTI, Vodafone, GSK, SCA Hygene products si AVE Impex. "La inceputul acestui an ne-am propus sa acoperim o serie de categorii care ne lipseau in portofoliu", a afirmat Andrada Seitan. DraftFCB a fost formata in 2006, in urma fuziunii Foote Cone & Belding (FCB) cu agentia de marketing DRAFT. Printre clientii agentiei se numara companii ca: Albalact, Beiersdorf, Lavazza, MoneyGram, Philips, Scop Computers, SC Johnson si General Motors.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO