Companii

Altex reeditează în primăvară Black Friday, cea mai populară campanie de reduceri din toamnă, şi speră să vândă de 5 mil. euro

Altex reeditează în primăvară Black Friday, cea mai...

Autor: Ştefan Stan

30.04.2014, 12:39 8250

Black Friday, campania de promoţii desfăşurată în fiecare toamnă în SUA, importată şi de retailerii români în ultimii ani, va fi reeditată de reţeaua de magazine Altex, care speră să aducă vânzări de peste 5 milioane de euro din gadgeturile aflate la reduceri, în perioada 1-4 mai, potrivit unui comunicat al retailerului.

Reducerile vor ajunge până la 70% din preţul integral al unor aparate electronice, suma totală la care se ridică promoţiile pregătite de companie ridicându-se la peste 1,5 milioane euro, potrivit unui comunicat al retailerului.

Printre produsele aflate la ofertă se numără şi iPad Mini 16 GB, la 999 lei, TV LED Samsung de 80cm la 999,90 lei, Tabletă Evolio Evotab 5 la 199,90 lei sau Consola PS3 12GB la 669,90 lei.

În SUA, ziua de Black Friday este privită ca startul sezonului de cumpărături de Crăciun, campania fiind organizată imediat după Ziua Recunoştinşei, sărbătorită în mod tradiţional în a patra joi a lunii noiembrie.

O parte dintre retailerii locali au profitat de populariatatea conceptului şi au adoptat şi în România Black Friday, însă anul trecut au schimbat perioada tradiţională de desfăşurare şi au organizat anul trecut promoţia cu o săptămână mai deverme

Black Friday SOLD OUT. Cele mai scumpe produse epuizate la eMag şi Altex în dimineaţa zilei de Black Friday, 2013

În perioada promoţiilor magazinele Altex vor avea un program normal de funcţionare. Retailerul oferă clienţilor posibilitatea achiziţionării produselor printr-un program special, care le permite până la 20 de rate fără alte costuri.

Reţeaua Altex deţine 75 de magazine în România şi se adresează pieţei de retail cu produse electronice. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO