Companii

Ambiţia unui mic distribuitor de cosmetice bio: să ducă şase branduri româneşti în Austria, Germania şi Elveţia

Autor: Octavian Calei

28.03.2014, 00:06 515
Cu două magazine proprii şi un lanţ de parteneri care numără 40 de magazine fizice şi aproape tot atâtea online, distribuitorul MioBio a avut anul trecut afaceri de 200.000 de euro din vânzarea de produse cosmetice organice, în creştere cu 20% faţă de 2012.
 
Pentru anul acesta, MioBio şi-a bugetat o cifră de afaceri de 300.000 de euro.
 
„Zona bio este la început în România şi cred că în timp se va simţi şi în străinătate destul de mult aportul produselor româneşti“, a spus Ioana Păun, de la firma de distribuţie de cosmetice organice MioBio, în cadrul emisiunii ZF Live de marţi 25 martie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO