• Leu / EUR4.7619
  • Leu / GBP5.5448
  • Leu / USD4.3202
Companii

Analiză ZF. Cei mai puternici 10 jucători din retailul de echipamente sportive au ajuns la 200 de magazine şi se îndreaptă spre afaceri de 2 miliarde de lei

ANALIZĂ

Autor: Cristina Rosca

joi, 22:00 188

- Retailerii analizaţi de ZF controlează cea mai mare parte din piaţa de echipamente sportive cu propriile magazine monobrand şi multibrand 

- Fiecare dintre cei 10 şi-a majorat anul trecut businessul cu rate de creştere ce variază între 2% în cazul Adidas şi 67% în cazul Sportisimo

- Interesul tot mai mare pentru sport a dus pe de-o parte la majorarea businessului companiilor deja existente, iar pe de altă parte a atras noi nume pe piaţă.

Românii cheltuie anual peste 600 de milioane de euro (3 miliarde de lei) pe biciclete, aparate de fitness sau haine şi pantofi pentru sport, banii fiind împărţiţi între jucătorii specializaţi (mobobrand şi multibrand), lanţurile de hipermarketuri şi magazinele online, potrivit datelor ZF obţinute de la jucătorii din piaţă. De departe cea mai mare cotă de piaţă o au jucătorii specializaţi precum Decathlon, Intersport, FF Group, Adidas şi Hervis.

Pe o piaţă în continuă mişcare şi dez­voltare, numărul jucătorilor specializaţi aproape s-a dublat în ultimii 4-5 ani, interesul crescând pe fondul unui apetit tot mai mare al românilor pentru sport şi viaţa sănătoasă. Printre cele mai recente nume care şi-au pus România pe hartă se numără Under Armour (2017), activ pe segmentul magazinelor mono­brand, şi Sizeer (2018) pe cel al unităţilor multibrand.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7619
Diferență: 0,1451
Ieri: 4.7627
Azi: 4.3202
Diferență: 1,1306
Ieri: 4.3164
Azi: 5.5448
Diferență: 0,3075
Ieri: 5.5297
Azi: 4.3410
Diferență: 0,9488
Ieri: 4.3386