Companii

Analiză ZF. Cei mai puternici 10 jucători din retailul de echipamente sportive au ajuns la 200 de magazine şi se îndreaptă spre afaceri de 2 miliarde de lei

ANALIZĂ

Analiză ZF. Cei mai puternici 10 jucători din retailul de echipamente sportive au ajuns la 200 de magazine şi se îndreaptă spre afaceri de 2 miliarde de lei

Autor: Cristina Roşca

07.11.2019, 22:00 222

- Retailerii analizaţi de ZF controlează cea mai mare parte din piaţa de echipamente sportive cu propriile magazine monobrand şi multibrand 

- Fiecare dintre cei 10 şi-a majorat anul trecut businessul cu rate de creştere ce variază între 2% în cazul Adidas şi 67% în cazul Sportisimo

- Interesul tot mai mare pentru sport a dus pe de-o parte la majorarea businessului companiilor deja existente, iar pe de altă parte a atras noi nume pe piaţă.

Românii cheltuie anual peste 600 de milioane de euro (3 miliarde de lei) pe biciclete, aparate de fitness sau haine şi pantofi pentru sport, banii fiind împărţiţi între jucătorii specializaţi (mobobrand şi multibrand), lanţurile de hipermarketuri şi magazinele online, potrivit datelor ZF obţinute de la jucătorii din piaţă. De departe cea mai mare cotă de piaţă o au jucătorii specializaţi precum Decathlon, Intersport, FF Group, Adidas şi Hervis.

Pe o piaţă în continuă mişcare şi dez­voltare, numărul jucătorilor specializaţi aproape s-a dublat în ultimii 4-5 ani, interesul crescând pe fondul unui apetit tot mai mare al românilor pentru sport şi viaţa sănătoasă. Printre cele mai recente nume care şi-au pus România pe hartă se numără Under Armour (2017), activ pe segmentul magazinelor mono­brand, şi Sizeer (2018) pe cel al unităţilor multibrand.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO