Companii

Antreprenori locali: Cuptorul Moldovencei, un start-up care speră la vânzări de 800.000 de euro, merge în mallul Palas din Iaşi

Nicoleta Hriţcu, fondatoarea brandului Cuptorul Moldovencei

Nicoleta Hriţcu, fondatoarea brandului Cuptorul Moldovencei

Autor: Mihaela Pascari

15.03.2017, 00:03 1085

Lanţul de cofetării Cuptorul Moldovencei, controlat de Nico­leta Hriţcu, o tânără în vârstă de 35 de ani din Repu­blica Moldova, vrea să extindă businessul lansat în urmă cu peste trei ani cu un spaţiu în centrul comercial Palas Mall din Iaşi.

Noul punct de vânzare de unde clienţii vor putea achizi­ţiona deserturi tradiţionale moldoveneşti, prăjituri, dar şi produse originare din Republica Moldova, se va alătura celor două laboratoare şi patru puncte de desfacere exis­tente deja. „Ne propunem să deschidem insula în Palas Mall în luna septembrie a acestui an. Vom testa sistemul în Iaşi, iar dacă vom avea rezultate bune, ne vom extinde şi în alte oraşe precum Bu­cureşti, Cluj sau Timi­şoara“, a spus Nicoleta Hriţcu, fondatoarea bran­dului Cuptorul Moldo­ven­cei. Investiţia în noul spaţiu din centrul comer­cial ie­şean este de circa 30.000 de euro.

Printre planurile de viitor ale Nicoletei Hriţcu se află şi deschiderea unei fabrici de biscuiţi într-o localitate din apropiere de Iaşi. Fabrica presupune o hală de 300 mp unde vor lucra circa 50 de angajaţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO