Perla Harghitei SA, unul dintre cei mai mari îmbuteliatori de ape minerale naturale, şi-a propus pentru anul acesta să ajungă la o cifră de afaceri de peste 148 mil. lei (peste 30 mil. euro), bugetându-şi un avans de peste 18% faţă de 2022, conform informaţiilor furnizate de companie pentru anuarul ZF Cei mai mari jucători din economie, ediţia 2023. În plus, compania demarează un important proiect de investiţii. „Am început deja implementarea unui proiect de investiţii în valoare de peste cinci milioane de euro care presupune creşterea eficienţei liniilor de îmbuteliere a apei minerale naturale şi modernizarea şi extinderea zonei operaţionale, dar şi a clădirii administrative a companiei“, spun reprezentanţii companiei.
Producătorul are în portofoliu brandurile Perla Harghitei şi Tiva Harghita, care concurează pe piaţa apelor minerale cu branduri precum Borsec, Dorna, Tuşnad, AQUA Carpatica etc.
De altfel, reprezentanţii companiei româneşti mai spun şi că principala provocare din acest an este legată de menţinerea competitivităţii brand-urilor noastre, respectiv Perla Harghitei şi Tiva Harghita, într-o industrie foarte fragmentată şi în contextul în care anul 2022 a fost dificil atât pentru producatori, cât şi pentru consumator.