Companii

Businessul Henkel scade cu 3%, dar „este un rezultat bun in ciuda crizei”

25.02.2010, 23:00 18

Compania Henkel Romania, subsidiara locala a grupului germanHenkel, a inregistrat o scadere de 3% a cifrei de afaceri, pana la571 mil. lei (135 mil. euro), fata de anul precedent, rezultat pecare il considera "bun in ciuda crizei economice, a impactuluicursului de schimb si a scaderii dramatice a sectorului deconstructii". "Sunt increzator in perspectivele de crestere petermen lung ale afacerii Henkel din Romania", spune Liviu Sfrija,presedintele Henkel Romania. El sustine ca atat divizia de"Detergenti si produse pentru ingrijirea locuintei", cat si cea de"Produse cosmetice/de toaleta" au avut performante bune, atat dinpunctul de vedere al vanzarilor, cat si al profitului, fara a oferialte detalii. Cea mai afectata a fost activitatea diviziei "AdeziviTehnologii", avand in vedere ca sectorul constructiilor a scazut cu15-20%, iar cererea de materiale de constructii cu circa 30% -unele piete inregistrand un regres de 50%, cum a fost cea depardoseli. "Prin actiunile de marketing intreprinse si prinstrategia adoptata, divizia Adezivi a reusit sa termine anul 2009cu rezultate apropiate de nivelul anului 2008", afirma oficialiiHenkel.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO