Companii

Camelia Sucu investeste 500.000 de euro in promovarea Class Living

27.06.2008, 20:27 33

Compania ClassMob, detinuta de Camelia Sucu, investeste 500.000 de euro in campania de promovare Class Living, brand care a trecut recent printr-un proces de rebranding. "Am decis sa improspatam imaginea brandului Class, deschizand totodata o noua etapa in dezvoltarea companiei", a spus Camelia Sucu, presedintele Class Living. Rebrandingul a fost necesar in conditiile extinderii domeniului de activitate, Class trecand de la o orientare numai pe retail la zona de real estate si la parteneriate cu dezvoltatorii de proiecte rezidentiale de lux. Class Living si-a bugetat pentru acest an investitii totale de 2 mil. euro, intr-un nou magazin Natuzzi care va fi deschis la Constanta si in campania de promovare si implementare a rebrandingului. In 2007, Class a inregistrat o cifra de afaceri de 6 mil. euro, iar pentru 2008 se estimeaza 7 - 8 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO