Companii

Care sunt brandurile care dotează casele românilor cu electrocasnice: În lupta pentru banii cheltuiţi pe electrocasni­cele mari îşi face loc şi un brand românesc

Care sunt brandurile care dotează casele românilor cu...

Autor: Cristina Roşca

21.02.2019, 07:06 2880

Românii au cheltuit 890 de milioane de euro în 2019 pe electrocasnice mari şi mici.

Românii cheltuie anual circa 900 de milioane de euro pe aragazuri, maşini de spălat, frigidere sau espres­soare de cafea, o piaţă unde pe fiecare segment se luptă mai multe nume străine gigant.

În lupta pentru banii cheltuiţi pe electrocasni­cele mari îşi face loc şi un brand românesc, Arctic.

Producătorul local de electrocasnice Arctic, ce deţine în portofoliu brandul românesc cu acelaşi nume şi marca internaţională Beko, este lider de piaţă pe trei dintre segmentele pieţei de electrocasnice mari - cele mai importante ca vânzări, respectiv aragazuri (alături de cuptoare şi plite), maşini de spălat rufe şi frigidere, arată datele companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.

Compania ce deţine o fabrică la Găeşti, judeţul Dâmboviţa, unde produce frigidere şi congelatoare, este singura care ocupă poziţia de lider pe mai multe segmente de piaţă, fiind ajutată de imaginea bună pe care o are marca românească cu o istorie de aproape jumătate de secol.

Prin comparaţie, gigantul Samsung stă pe prima treaptă ca vânzări pe piaţa cuptoarelor cu microunde, iar la espressoare lupta e câştigată de Philips, arată datele Euromonitor pe 2018.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO