Companii

Ce branduri şi-au făcut curaj să intre în 2013 în România: de la Dolce&Gabbana la MiM

Ce branduri şi-au făcut curaj să intre în 2013 în...

Autor: Cristina Roşca

30.12.2013, 14:29 2897

În fiecare din ultimii ani piaţa locală de modă a atras nume noi, astfel în 2011 au venit suedezii de la H&M, anul trecut s-a întors TimeOut, iar anul acesta şi-au făcut intrarea – printre alţii - francezii de la Mim, un brand de modă care concurează ca preţ cu Terranova şi H&M.

Brandul francez Mim, adus pe piaţa locală de Philippe Besadoux, şeful Kenvelo şi al altor trei branduri, şi de Stephane Lahaye, CEO al grupului financiar Lea Finance, a deschis primul său magazin din România pe 20 noiembrie în Bucureşti. Unitatea este amplasată în centrul comercial Carrefour Orhideea, în spaţiul ocupat anterior de Terranova. Ulterior a fost deschis un magazin în Cora Pantelimon, tot în spaţiul ocupat de Terranova, potrivit lui Besadoux. Investiţia într-un magazin se ridică la 100.000 de euro fără stoc.

Într-o perioadă în care românii sunt tot mai atenţi pe ce dau banii şi pun preţul pe primul loc atunci când vine vorba de cumpărături, Philippe Besadoux a decis să aducă la Bucureşti o marcă franţuzească cu preţuri mici. Preţul unei rochii începe de la cinci euro, iar cel al unei perechi de jeans de la nouă euro. Magazinele MIM vor intra astfel în concurenţă directă cu H&M şi Terranova.

 

Continuarea pe ZFCorporate

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO