Companii

Ce nevoie mai ai de soare, cand ai SLK?

25.04.2001, 00:00 21



Chiar si in aceasta perioada cu vreme inchisa, chiar si cei mai pretentiosi dintre soferi vor alege cu mana pe inima noul Mercedes SLK, un roadster in cazul caruia nu stii ce sa admiri mai intai: estetica eleganta, rafinamentul interiorului sau nivelul de echipare. Vorba unui fericit proprietar de SLK, ce-ti mai trebuie soare, cand ai SLK?

Incepand cu toamna anului 1996, momentul lansarii pe piata internationala a modelului SLK, cele trei litere au simbolizat sentimentul creat de condusul unei masini decapotabile combinat cu design-ul excelent si perfectiunea inginereasca.

Compactul roadster de la Mercedes a atras de la inceput privirea publicului, succesul inregistrat de acest automobil de lux depasind asteptarile companiei. Pana acum, diversele variante de echipare SLK s-au vandut in aproape 180.000 de exemplare.

Pe langa facelift-ul de anul trecut, Mercedes a adaugat celor doua motoare supra-alimentate (Kompressor) si unul in sase cilindri in V - trei supape pe cilindru - cu o capacitate de 3,2 litri si o putere de 218 CP. In plus, pe lista dotarilor a fost adaugata cea a unei cutii manuale de viteza cu sase trepte inainte precum si o cutie Speedtronic.

SLK320 este considerat vedeta gamei, masina putand atinge viteza maxima de 245 Km/h si o viteza de 100 Km/h in 6,9 secunde. Toate acestea, in limitele unui consum de combustibil de 11,1 litri la o suta de kilometri. In plus, motorul SLK-ului este conform cu limitele de poluare Euro 4.

Interiorul poate fi considerat pe deplin la standardul impus de performantele tehnice, gradul de echipare standard incluzand tapiteria din piele, insertii de lemn sau de crom in bord si pe portiere (lemn pentru masinile vopsite in nuante de culori calde si crom sau aluminiu pentru vehiculele in nuante de culori reci).

Desi ansamblul format de volan, scaune, bord si consola centrala este tipic pentru un Mercedes, designul este complet schimbat dupa operatia estetica de anul trecut.

Astfel, instrumentele de bord seamana izbitor cu indicatoarele unor statii audio analogice produse de unele dintre companiile de renume in domeniu, creand un puternic sentiment - accentuat de instalatia audio de inalta fidelitate - ca te afli inca in fotoliul de acasa, ascultand Mozart.

Elementele de securitate includ airbag-urile pentru sofer si pasagerul din dreapta si bare de protectie laterala in portiere. Ca optionale sunt disponibile airbag-uri in portiere, impotriva coliziunilor laterale.

Conduita de drum a roadster-ului este asigurata de sistemul de control al stabilitatii, astfel incat masina va fi in permanenta sub controlul soferului.

Pentru cei mai pretentiosi, este disponibil pe baza de comanda si un model preparat de compania de tuning AMG - partener traditional al Mercedes, prezentat la Salonul Auto de la Geneva de anul acesta.

"Monstrul" mecanic, intitulat bine-inteles SLK320 AMG dispune de un motor spra-alimentat cu sase cilindri in linie si o putere de 354 CP. Viteza maxima este limitata insa electronic la 250 Km/h. SLK320 AMG atinge 100 Km/h in 5,2 secunde si viteza de 200 Km/h in 18,4 secunde.


De unde si cum
AutoRom S.R.L - Importator Oficial Mercedes in Romania
Showroom - Bulevardul Expozitiei nr.2
Sector 1 Bucuresti
Tel: 224.00.20 pana la 224.00.25
Fax: 224.10.10

Variante de vanzare:
- cash
- rate
- leasing

Caracteristici tehnice (SLK 200, 230, 320):
Cilindree: 1998 cmc; 2.295 cmc; 3.199 cmc
Numar cilindri: patru in linie, sase in V cu 18 supape
Putere: 163CP, 197 CP respectiv 218CP
Viteza maxima: 223, 240 respectiv 245 Km/h
Consum carburant: 9,6 litri, 9,8 litri, respectiv 11,1 litri/100 Km
Combustibil: benzina fara Pb, Euro 4

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels