Companii

Cocor renunţă la lux şi încearcă să atragă tinerii la cumpărături

Foto Silviu Matei

Autor: Cristi Moga

06.06.2013, 22:08 2927

Centrul comercial Cocor din mijlocul Capitalei, care după un proces de renovare ce a costat aproape de 25 de milioane de euro a vrut în anul 2010 să se impună ca o destinaţie de lux, încearcă acum să se repoziţioneze ca proiect pentru tineri, cu cinematograf, terasă pe acoperiş, centru de fitness, magazine cu articole sportive şi supermarket la subsol.

Acţionarii Cocor au recrutat-o în august 2012 pe Cătălina Toaxen, manager care în perioada 2009-2012 a făcut parte din echipa de conducere a mallului Sun Plaza şi care are misiunea de a repozţiona proiectul ale cărui rezultate sub aşteptări au determinat anul trecut iniţierea unui dosar de executare silită de către BCR, banca ce a finanţat renovarea centrului comercial.

„Proiectul Cocor se va repoziţiona până la sfârşitul anului 2014 într-unul care se adresează tinerilor, nicidecum consumatorilor de lux“, afirmă Toaxen.

Ea a început în ultimele luni un proces de „curăţire“ a mixului de chiriaşi din cadrul proiectului şi a gestionat deschiderea unor unităţi ca Terranova, Fiorangelo, LaLa Band şi Subway.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 07.06.2013

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Burse, Retail, Agricultură, Energie şi altele). Detalii despre abonarea la ZF Corporate: Alexandru Matei (Tel fix. 0318.256.286 Tel. mobil. 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maxim o oră.