Companii

Contractele cu multinationalele urca afacerile Holdmann

03.12.2007, 15:07 29

Compania Holdmann din Iasi, unul dintre principalii importatori si distribuitori de produse de confort si igiena profesionala de pe piata locala, estimeaza o cifra de afaceri de 6,5 milioane de euro pentru 2007, in crestere cu peste 60% fata de anul trecut.
"Am intrat pe piata in urma cu 13 ani, cand mediul de afaceri era prea putin pregatit pentru solutiile de igiena profesionala, astfel ca primii patru ani au fost o perioada de educare a pietei. In prezent am ajuns la 4.200 de clienti profesionali, piata evoluand spre sofisticarea cerintelor precum si spre o specializare a produselor de igiena profesionala pe segmente de activitate", spune Andreia Atasiei, director de comunicare al Holdmann.
Dupa volumul de vanzari inregistrat in 2007, industria detine o pondere de 54%, sectorul alimentar fiind majoritar. Sectorul HoReCA reprezinta 15% din vanzarile companiei, in timp ce birourile si spatiile comerciale ating un nivel de 18%.
"Am ajuns in prezent sa distribuim cantitati mari de produse de igiena profesionala industriei alimentare si nealimentare, domeniului HoReCA, birourilor, spatiilor comerciale, sectorului medical, auto si celui de constructii", explica Atasiei.
Cel mai important client este compania Petrom, urmeaza apoi producatori din industria alimentara: Danone, Fornetti, Coca-Cola, raportat la volumul vanzarilor. Portofoliul de clienti din sectorul comercial cuprinde lanturile de hipermarketuri Carrefour, Real si Auchan.
"La nivel national, Bucurestiul se situeaza pe primul loc in clasamentul oraselor cu cele mai mari vanzari, urmeaza Timisoara, Iasi, Brasov, Cluj si Constanta", spune Andreia Atasiei.
Prezenta pe piata din 1994, Holdmann a ajuns in prezent la un numar de 14 filiale, 170 de angajati si o flota de 110 masini, vizand extinderea pe pietele din Europa Centrala si de Est.
"Am atins un nivel destul de ridicat de penetrare a pietei romanesti, astfel ca ne indreptam si spre pietele vecine pentru a ne continua extinderea. Am incheiat recent un parteneriat cu un distribuitor din Republica Moldova si suntem in discutii avansate pentru a intra pe alte piete din zona central si est-europeana", explica Atasiei.
La inceput o afacere de familie, construita de Ion Nechita, Holdmann a devenit pe parcursul celor 13 ani un grup de patru companii. Alaturi de Holdmann Europe si Holdmann Hygiene Solutions, care se ocupa de importarea si distribuirea solutiilor de igiena, s-au dezvoltat diviziile de echipamente pentru industria alimentara, Holdmann Technologies, si cea de servicii logistice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO