Companii

Cosmeticele Henkel iau locul jeanşilor Versace pe Calea Victoriei

Autor: Mihaela Popescu

13.09.2010, 23:01 20

Producătorul german de bunuri de larg consum Henkel a deschisrecent primul magazin pop-up de pe piaţa locală, cu o durată deviaţă de doar o lună, pentru a-şi promova brandul de produse pentrupăr Syoss lansat în România în urmă cu aproximativ un an. Magazinuleste amplasat pe Calea Victoriei din Capitală, în fostul spaţiu almagazinului de lux Versace Jeans. "Magazinele pop-up sunt magazinecare se deschid pe o perioadă limitată de timp, între una şi 30 dezile, de către retaileri sau alte companii. Avantajele acestui tipde magazin sunt crearea sentimentului de nou, de exclusivitate şielementul supriză caracteristice unei promoţii. De obicei un pop-upstore este mai puţin costisitor decât o reclamă la televizor", aexplicat Carmen Ravon, consultant al King Sturge, compania care aintermediat tranzacţia de închiriere a fostului spaţiu Versace.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO