Companii

Cotroceni Park în primul an: 450.00 euro/zi

Autor: Cristi Moga

01.02.2011, 23:40 29

Mallul Cotroceni Park din Bucureşti, controlat de miliardarulisraelian Lev Leviev, a atras în 2010, primul an integral defuncţionare, cumpărători care au cheltuit zilnic circa 450.000 deeuro în magazinele sale.

Per total, în mallul în care s-au investit 300 mil. euro au fostvândute anul trecut produse şi servicii de 164 mil. euro, peste0,8% din piaţa bunurilor de larg consum la nivel naţional, estimatăla circa 20 de miliarde de euro anual. În medie au vizitat mallul50.000 de oameni în zilele din timpul săptămânii şi între 70.000 şi80.000 sâmbăta şi duminica.

"Surprinzător pentru noi, lunile iulie şi august, când lumeaeste în vacanţă, au fost peste media anului 2010, iar decembrie afost cea mai bună lună, când am ajuns la vânzări de 22 de milioanede euro după ce am reuşit să convingem chiriaşii să deschidămagazinele şi de sărbători, inclusiv pe 25 decembrie", a declaratIsrael Vizel, general manager al Cotroceni Park.

Din informaţiile furnizate de companie, reiese că bugetul mediude cheltuieli a fost de 8 euro pentru fiecare vizitator, sub mediamallurilor din ţări mai dezvoltate.

Pe de altă parte, mai bine de 30 de chiriaşi au părăsit dupănumai un an spaţiile din Cotroceni Park, iar alţi 10-15 retailerivor face acelaşi lucru în următoarea perioadă. "Procesul deschimbare a chiriaşilor este continuu", explică Vizel, care însămai are de închiriat şi alte circa 30 de spaţii peste care înprezent sunt trase prelate colorate.

În luna martie însă va fi deschis în Cotroceni primul magazindin România al suedezilor de la H&M, care va completa oferta dechiriaşi care cuprinde în prezent hipermarketul Real, Zara, Mango,C&A, Takko sau multiplexul Cinema City.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO