Companii

CrisTim se duce pe exporturi si cauta sa-si vanda produsele in supermarketurile din Germania

12.11.2009, 23:16 92

Radu Timis, proprietarul grupului de firme CrisTim,intentioneaza sa creasca anul viitor procentul detinut de exporturila 20% din afaceri, ceea ce inseamna ca acestea vor asigura in 2010intre 19 si 25 de milioane de euro din vanzarile CrisTim, potrivitestimarilor ZF.

Exporturile de mezeluri au fost limitate pana anul acesta deComisia Europeana, in urma cazurilor de pesta porcina inregistratepe plan local in ultimii ani.

"In prezent, vanzarile realizate in afara tarii reprezinta 5%din afacerile companiei, dar ne-am stabilit ca obiectiv pentru anulviitor cresterea exporturilor la 20% din afaceri", a declarat RaduTimis.

Pentru a indeplini acest obiectiv, Timis intentioneaza ca in2010 sa isi extinda prezenta pe pietele pe care activeaza (Italia,Spania si Anglia), dar si sa inceapa exportul catre noi tari dinEuropa Centrala si de Vest. Omul de afaceri previzioneaza pentruanul acesta o crestere de aproximativ 20% a businessului CrisTimdin industria mezelurilor, dupa ce a finalizat 2008 cu o cifra deafaceri de peste 90 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24