Companii

Dacia aduce pe marketing un fost executiv de la Infiniti

Ionuţ Gheorghe

Ionuţ Gheorghe

Autor: Bogdan Alecu

18.03.2014, 00:00 68
Ionuţ Gheorghe, 38 de ani, va prelua din aprilie conducerea activităţilor de marketing ale mărcilor Dacia şi Renault în România, acesta preluând funcţia de director de marketing deţinută anterior de Mihai Bordeanu. Ionuţ Gheorghe lucrează în cadrul grupului Renault din 2006 şi are o experienţă de 19 ani în domeniile de marketing şi comunicare. El a revenit în România după ce a condus, din Elveţia, operaţiunile de marketing ale mărcii Infiniti în segmentul crossover pentru perimetrul geografic care cuprinde Europa, Africa şi Orientul Mijlociu (EMEA). Mihai Bordeanu a fost promovat de la 1 martie pe poziţia de director de marketing al grupului Renault pentru mărcile Dacia şi Renault pentru pieţele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru şi Malta. 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 18.03.2014

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO