Companii

Dinu Dragomir, Strategic Customers Director Vodafone : Principala oportunitate în România este rata încă mică de adopţie a tehnologiei de firmele mici, un segment cu potenţial mare de creştere

ZF Cele mai dinamice companii

Dinu Dragomir, Strategic Customers Director Vodafone :...

Autor: Roxana Rosu

26.10.2022, 12:25 81

Principala oportunitate în România este rata încă mică de adopţie a tehnologiei, un segment cu potenţial mare de creştere, a spus Dinu Dragomir, Strategic Customers Director Vodafone, în cadrul conferinţei ZF Cele mai dinamice companii.

”Vedem prin nevoia de schimbare, adaptabilitatea mediului de business se vede. Eu sunt optimist pentru 2023. Investim în continuare şi vrem să devenim cel mai mare integrator de soluţii IT&C în România. Sectorul IMM-urilor este cea mai mare oportunitatea pe care o avem. Ele sunt puţin digitalizate. Antreprenorii sunt cei care vin cu ideile de business, dar ei trebuie educaţi despre cum tehnologia poate susţine competitivitatea produsului lor”.

Ce a mai spus Dinu Dragomir în conferinţă:

  • Firmele mici au avantajul de a fi foarte agile. Diferenţa între o companie de success şi una care se întreabă ce îi lipseşte este educaţia. De aceea am investit mult, avem o platformă cu informaţii pentru antreprenori, cum poate ajuta tehnologia un startup. Nu este un demers commercial, ci doar informăm, educăm. Cum se poate promova un startup, cum poţi folosi anumite instrumente, ce lipseşte firmei pentru a ajunge la următorul nivel de dezvoltare
  • Avem consultanţi dedicaţi pentru IMM-urile mai mari şi vrem să devenim compania de tehnologie preferată de ei
  • Microsoft spune că avem 200.000 de IT-işti în România, dar ca să păstrăm rata de creştere ne vor trebui 500.000 de IT-işti în 2027. Şi Guvernul trebuie să se implice, dar şi companiile.
  • Principala oportunitate în România este rata mica de adopţie a tehnologiei de firmele mici. De multe ori ele nici nu ştiu cât de simplu ar fi pentru ele să adopte soluţiile tehnologice. Adopţia de tehnologie presupune să ai un plan de schimbare a businessului şi oamenii din departamente să îmbrăţişeze această schimbare. Apoi, tehnologia este un enabler al problemelor de business.  
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO