Companii

Directorul Opel România, promovat ca şef peste 20 de ţări la centrul din Germania

Directorul Opel România, promovat ca şef peste 20 de ţări la centrul din Germania

Autor: Bogdan Alecu

13.04.2012, 00:00 1363

Constantin Avromescu, 45 de ani, directorul de vânzări, marketing şi aftersales în cadrul Opel pentru România, a primit o nouă funcţie în echipa centrală de conducere a mărcii germane la Russelsheim. Avromescu va prelua de luna viitoare postul de marketing operations manager pentru ţările din Europa de Est, ţările baltice, nordice, Grecia şi Portugalia, aproape toate dintre acestea fiind lovite puternic de criză în ultimii ani.

Interimatul până la nominalizarea unui nou director pentru România va fi asigurat de Florin Ciobanu, marketing manager.

Avromescu a preluat la 1 ianuarie 2009 funcţia de director pentru vânzări, marketing şi aftersales, cea mai înaltă funcţie din cadrul General Motors România (reprezentant Opel în România), înlocuindu-l pe Alfred Suter, care a preluat la rândul său portofoliul mărcii Opel în cadrul General Motors Elveţia. Astfel, Constantin Avromescu a condus marca Opel într-o perioadă în care piaţa şi-a pierdut aproape 70% din volum.

În primul trimestru al acestui an înmatriculările de autoturisme Opel au crescut cu 3%, la 541 de unităţi, pe o piaţă care a crescut cu 44%, în timp ce anul trecut numărul de maşini înregistrate în România a scăzut cu 32% la 4.544 de unităţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO