Producătorul de lacuri şi vopsele Fabryo Corporation, deţinutde fondul de investiţii suedez Oresa Ventures, l-a numit pe DragoşMilitaru (
foto
), 41 de ani, în poziţia de chief marketing officer (director demarketing).
Militaru, care a lucrat anterior în cadrul unor companii precumCoca-Cola sau UPC, urmează să dezvolte strategia de brand pentruurmătorii ani şi să coordoneze procesele comerciale şi dedezvoltare a businessului. El îl va înlocui astfel pe ŞtefanTeodorescu, fostul director de marketing al Fabryo Corporation,care în prezent este group brands director în cadrul producătoruluide bere Ursus Breweries.
"Fabryo se află într-o etapă importantă de dezvoltare, iardirecţiile strategice trasate acum trebuie să fie înconformitate cu potenţialul real al mărcilor, al segmentului încare activăm şi cu obiectivul de a ne consolida poziţia pe piaţalacurilor şi vopselelor decorative", a declarat Aliz Kosza,director general al Fabryo.
Militaru este absolvent al Facultăţii de Electronică şiTelecomunicaţii din cadrul Institutului Politehnic Bucureşti şideţine o specializare în management strategic avansat la şcoalaelveţiană de business IMD.
El a lucrat anterior timp de 14 ani în industria băuturilorrăcoritoare, în cadrul Coca-Cola HBC şi The Coca-Cola Company, darşi în cadrul UPC, una dintre cele mai mari companii de comunicaţiiprin cablu de pe plan local. În cadrul Coca-Cola, Militaru a fostcel care a integrat producătorul local Dorna în sistemul Coca-Colaşi a adus pe piaţă primele automate pentru distribuţia produselorcompaniei.
El a parcurs numeroase etape în cadrul producătorului de băuturirăcoritoare, ocupând şi funcţiile de market manager pentru Româniaşi Moldova, respectiv market operations director pentru regiuneaEuropa de Sud-Est.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels