Compania FAN Courier a finalizat anul trecut cu afaceri de 222,6 milioane de lei (51 mil. de euro), în creştere cu 17% faţă de anul anterior, potrivit oficialilor companiei.
"Rezultatele financiare din 2011 demonstrează că investiţiile din ultimii trei ani, concentrate pe tehnologie, dezvoltarea serviciilor oferite şi creşterea productivităţii s-au dovedit a fi cea mai bună strategie de creştere pentru o companie chiar şi în perioadă de criză", a declarat Adrian Mihai, unul dintre fondatorii companiei. În perioada 2009-2011, investiţiile FAN Courier au depăşit 26 de milioane de euro
Pentru 2012, FAN Courier şi-a bugetat o creştere a afacerilor cu 10%.
"În 2012, vom acorda o importanţă deosebită îmbunătăţirii performanţelor pe segmentul comerţului online, care se află pe un trend ascendent. Cererea de servicii de curierat generată de retailerii online a crescut de mai bine de cinci ori în ultimii ani", a explicat Adrian Mihai.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels