Companii

Gabriela Salinas, Deloitte: Criza a împins consumatorii către branduri care vând o poveste

Gabriela Salinas, global brand manager al Deloitte Spania, crede că România are nevoie de mai multe mărci locale puternice

Gabriela Salinas, global brand manager al Deloitte Spania, crede că România are nevoie de mai multe mărci locale puternice

Autor: Corina Mirea

17.06.2014, 00:05 297
Consumatori care în perioada de boom economic vânau produse de lux pentru a-şi confirma statutul social aleg în prezent produse al căror brand spune ceva despre ei, fie că sprijină micii antreprenori sau că le pasă de mediu, potrivit Gabrielei Salinas, global brand manager în cadrul firmei de consultanţă fiscală şi audit Deloitte Spania.

„Înainte de criză oamenii nu erau aşa conştienţi de problemele sociale care există sau de cele ecologice, spre care tind să se îndrepte acum. Dacă atunci se uitau după branduri de lux, care le comunicau statutul, în prezent consumatorii nu vor un statut în sine, ci produse care să spună ceva despre ei, care au în spate o poveste ce le arată celorlalţi că ajută la rezolvarea unei probleme“, explică Gabriela Salinas, care lucrează pentru Deloitte de aproape şase ani şi jumătate. Salinas a venit în România pentru a participa la o conferinţă dedicată brandurilor şi a punctat nevoia de a construi mai multe mărci locale puternice.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO